فرار از معبد 2 (  Temple Run 2) یک بازی ۳ بعدی با موضوعیت فرار است و هدف شما در بازی فقط دویدن و فرار کردن و گذشتن و پریدن از موانع است. شما با استفاده از کنترل‌های لمسی ساده باید شخصیت خود را تا زمانی که می‌توانید حفظ کنید. بازی با بیرون آمدن شما از معبد و فرار شما از دست میمون‌ها آغاز می‌شود و شما شروع به دویدن بر روی دیوارهای معبد می‌کنید اما در نهایت به مکان‌هایی همچون دیواره سنگی، پیاده‌روی در باتلاق و .. خواهید رسید. در این میان برخی اوقات به دیوارهایی می‌رسید که نیمی از آن فرو ریخته و شما فقط یک معبر بسیار باریک برای عبور دارید. احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید ای بازی با بیش از 170 میلیون بار دانلود از مارکت گوگل ، اعتیادآورترین بازی به شمار می‌رود.

 

 

temple-run2

 

 

شما باید برای عبور از این موانع با کشیدن رو به بالا بر روی صفحه بپرید، با کشیدن رو به پایین به سمت پائین لیز بخورید و با خم کردن گوشی خود به سمت راست یا چپ به سمت راست و چپ حرکت کنید و می‌توان گفت روند کار بسیار ساده است و شما فقط باید دارای سرعت عمل بالایی باشید. این بازی بسیار ساده به نظر می‌رسد اما جای تعجب دارد که بسیار اعتیاد آور است و شما با استفاده از سکه‌های جمع‌آوری شده در طول راه می‌توانید قدرت و کاراکترهای بیشتری خریداری کنید که در بازی‌های آینده به کمک شما می‌آیند مانند قدرتی که سکه‌ها را به مانند یک آهن‌ربا به سوی شما جذب می‌کند و البته اگر شما واقعا قدرت‌های بیشتری نیاز داشته باشید می‌توانید با گیفت کارت خود و به لطف سکه‌های جمع‌اوری شده و از طریق خرید در داخل بازی به قدرت‌های بیشتری مانند سرعت سرسام‌آور دست پیدا کنید که در این میان می‌توانید کاراکترهای جدید و یا والپیپرهای این بازی را نیز با سکه خریداری کنید.

همانطور که شما در حال دویدن هستید باید موانعی مانند ریشه‌های درختان، شکاف‌های دیوار، تله‌های آتشین، صخره های خطر ناک، خطوط پستی، معادن و جنگل ها  را به نحوی پشت‌سر بگذارید و البته هر چقدر که در بازی بیشتر پیشروی می‌کنید سرعت دویدن شما هم بیشتر می‌شود و در نتیجه موانع نیز بیشتر می‌شوند و شما باید دارای سرعت عمل بالایی برای رسیدن به رکورد تازه‌تری باشید.

 

از مهمترین تغییرات این نسخه بازی فرار از معبد 2  :

• گرافیک بسیار بالاتر بازی
• محیط گرافیکی پر زرق و برق
• موانع جدید
• قدرت‌های ویژه جدید برای هریک از شخصیت ها
• دستاورد‌های بیشتر
• میمون بزرگتر!

برچسب ها :