و باز هم دوباره برگشتيم با يك پست داغ و جنجالي و يك سورپرايز فوق العاده .چند سالي است كه بازار خريد و فروش گوشي هاي چيني بسيار داغ شده است . لا اقل در كشور ما عده اي  به خاطر سه ويژگي بارز اين گوشي ها اقدام به خريد اين گوشي ها مي كنند .

1- صداي فوق العاده بلند

2- داشتن سيستم گيرنده كانال هاي تلويزيون داخل

3- قيمت بسيار پايين و صفحه بزرگ و تاچ اسكرين و لمسي آن

كساني كه گوشي هاي چيني دارند حتما ديده اند كه همراه اين گوشي ها كابلي هم در جعبه وجود دارد كه از آن فقط و فقط مي توان به عنوان وسيله انتقال اطلاعات بين كامپيوتر و گوشي  استفاده كرد . اما همان طور كه مي دانيد و ديده ايد وقتي يك گوشي نوكيا مي خريد به همراه كابل يك سي دي هم وجود دارد كه در آن نرم افزار pc suite  به همراه درايور راه انداز گوشي  و …. موجو د است . نرم افزار pc suite  كاملا شناخته شده است اين نرم افزار هم در سي دي گوشي هاي نوكيا و هم در سي دي گوشي هاي سوني اريكسون موجود مي باشد . شما همگي با كار اين نرم افزار فوق العاده آشنا هستيد اما ما باز هم مختصري توضيح مي دهيم . توسط اين نرم افزار شما مي توانيد اس ام اس هاي روي گوشي خود را به كامپيوتر انتقال داده و از آن نسخه پشتيبان بگيريد . با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد از طريق keyboard  كامپيوتر اس ام اس خود را خيلي سريع تايپ كنيد و به شخص مورد نظر ارسال كنيد . با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد مستقيم از گالري  گوشي خود  ( عكس ها و فيلم ها و صداها ) در كامپيوتر استفاده كنيد و اقدام به ديدن فايل هاي موجود در گوشي خود از طريق كامپيوتر كنيد . اما … اما قسمت جالب نرم افزار pc suite  قسمت CONECT TO  آن هست كه شما توسط اين قسمت مي توانيد اينترنت موبايل خود را به كامپيوتر بياوريد و از آن استفاده كنيد . اين قسمت تا قبل از ورود سيم كارت هاي ايرانسل لااقل در ايران كاربردي نداشت اما با ورود سيم كارت هاي ايرانسل داراي GPRS (  اينترنت موبايل ) عده اي فقط به خاطر همين قسمت اقدام به نصب نرم افزار pc suite مي كنند . خوب تمامي اين امكانات براي گوشي هاي نوكيا و سوني اريكسون است . اما حالا يك مژده داريم براي دارندگان و خريداران گوشي هاي چيني تلويزيون دار معروف به nec .

سايت موبايل ها دات كام امروز نرم افزار pc suite  مخصوص گوشي هاي چيني را به دارندگان اين گوشي ها تقديم مي كند . اين نرم افزار همان طور كه در عكس مي بينيد دقيقا تمام قسمت هاي نرم افزار pc suite  نوكيا را دارا مي باشد . اما قسمتي كه فكر مي كنيم جزو روياهاي دارندگان گوشي هاي چيني با سيم كارت ايرانسل است انتفال اينترنت ايرانسل اين گوشي ها به داخل كامپيوتر و استفاده از ان در كامپيوتر است كه حالا اين رويا توسط سايت موبايل ها دات كام به واقعيت پيوست . لطفا طبق توضيحات پيش برويد تا به مشكلي بر نخوريد . ابتدا گوشي خود را توسط كابل usb  همراه آن به كامپيوتر وصل كنيد . سپس منويي بر روي گوشي شما ظاهر مي شود كه شما بايد گزينه اتصال به كامپيوتر ( در بيشتر گوشي هاي چيني گزينه com ) را انتخاب كنيد . پس از آن ويندوز  از شما سي دي درايور يا همان راه انداز گوشي را براي نصب از شما مي خواهد كه ما فايل هاي اين سي دي را كه در جعبه هيچ گوشي چيني اي وجود ندارد براي شما در سايت براي دانلود قرار داده ايم . براي خواندن ادامه توضيحات به ادامه مطلب مراجعه كنيد …

پس از نصب درايور گوشي خود به داخل پوشه China PhoneSuite كه در فايل دانلود موجود است رفته و گزينه setup  را انتخاب كنيد تا نرم افزار pc suite  مخصوص گوشي خود را نصب كنيد . چون مدل هاي گوشي هاي چيني زياد است اگر احتمالا جايي به اروري برخورديد گزينه اي را بزنيد كه به مرحله بعدي برويد . پس از نصب اين نرم افزار به راحتي مي توانيد همانند pc suite  گوشي هاي نوكيا از گوشي چيني خود استفاده كنيد . اما قسمتي كه جزو آرزوهاي دارندگان گوشي هاي چيني است انتقال اينترنت اين گوشي ها بر روي كامپيوتر و استفاده از آن است . اگردر تنظيمات اين گوشي ها براي اينترنت ايرانسل مشكل داريد قبلا پستي توسط يكي از مديراي سايت موبايل ها دات كام ارائه شده بود كه در آن طريقه راه اندازي و استفاده از اينترنت ايرانسل براي گوشي هاي چيني كاملا توضيح داده شده بود و با مراجعه به آرشيو سايت مي توانيد از آن استفاده كنيد و اما اگر مي خواهيد از اينترنت گوشي هاي چيني خود در كامپيوتر استفاده كنيد ادامه توضيحات ما را دنبال كنيد . در فايل دانلود پوشه ديگري با نام  USB Modem Driver موجود است كه توسط اين درايور گوشي چيني شما دقيقا به يك مودم usb  تبديل مي شود و شما مي توانيد از اينترنت گوشي چيني خود در كامپيوتر استفاده كنيد . متاسفانه فايل هاي درايور و راه انداز هيچ كدام فايل setup  ندارند و شما براي نصب گوشي خود بايد به طور دستي همانند نصب درايور هاي سخت افزار هاي ديگر كامپيوتر همانند كارت صدا اقدام به نصب كنيد كه بايد مسير زير را در كامپيوتر خود طي كنيد .

بر روي my computer  خود كليك راست مي كنيد . ار منوي باز شده گزينه آخر يعني properties را انتخاب مي كنيد . سپس از صفحه باز شده به بخش hardware مراجعه مي كنيد و پس از آن به بخش Device manager مي رويد كه اگر گوشي خود را به كامپيوتر وصل كرده باشيد در اين جا علامت سوال هاي زرد رنگي موجود است كه شما توسط فايل هايي كه ما در اختيار شما قرار داده ايم مي توانيد اقدام به نصب درايور گوشي خود كنيد كه پس از نصب درايور اين علامت سوال ها هم ار بين مي رود .

دانلود نرم افزار pc suite گوشي هاي چيني به همراه درايور نصب با حجم 3.15 مگابايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :