امروز آمده ايم تا با يك پست طلايي مشكلات ساين و ساين كردن برنامه ها را به طور كامل برطرف كنيم . مطمئن باشيد بعد از خواندن كامل اين پست و اجراي مرحله به مرحله گفته هاي ما به طور كامل از شر ساين كردن راحت مي شويد . همان طور كه خودتان هم مي دانيد اكثر نرم افزار هاي جالب مانند ir –remote  ( براي گوشي هاي s603rd  اينفرارد دار مانند n73 و 5700 ) نياز به ساين دارد . دليل ما هم تا به حال براي معرفي نكردن نرم افزار ir –remote  ( كنترل تلويزيون ) براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم همين نياز نرم افزار به ساين بود كه به اميد خدا در پست هاي  بعدي نرم افزار ir-remote  را هم براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم قرار مي دهيم .

پس با دقت توضيحات ما را دنبال كنيد . سايت موبايل ها دات كام ادعا ندارد كه اولين سايتي هست كه اين روش را ارائه مي دهد اما ادعا مي كند كه جزو اولين سايت هايي است كه اين روش جديد ساين كردن را معرفي مي كند . از دوستاني كه در حق ما لطف مي كنند و مطالب ما را كه در نوشتن و گردآوري آن ها زحمات بسيار زيادي كشيده مي شود را بدون ذكر منبع copy كرده و در وب سايت خود past  مي كنند تقاضا داريم در صورتي كه از مطالب سايت موبايل ها دات كام كپي برداري مي كنند حتما منيع اين مطلب يعني موبايل ها دات كام را هم در آخر ذكر كنند .

لازم به ذكر است كه قسمت جديدي با نام چه كساني از موبايل ها دات كام مي دزند در قسمت چپ بالاي سايت اضافه شده است كه اين ليست به تدريج كامل مي شود تا دوستاني كه در حق ما لطف دارند به طور كامل براي همه شناخته و معرفي شوند شما هم اگر سايتي را ديديد كه بدون درج منبع از مطالب ما كپي برداري كرده بود براي حمايت از ما و ادامه كار سايت موبايل ها دات كام در قسمت تماس با ما يا در قسمت نظرات اين سايت ها را به ما اعلام كنيد تا نام آن ها را در ليست دزدان سايت موبايل ها دات كام قرار دهيم  . وبلاگ ها شامل اين طرح نمي شوند و حرف ما خطاب به سايت ها مي باشد .

براي مشاهده آموزش به همراه عكس ها و توضيحات كامل به ادامه مطلب مراجعه كنيد …..

خوب به اميد خدا آموزش را شروع مي كنيم : ابتدا نرم افزار Y_Browser  كه در ادامه مطلب براي دانلود گذاشته شده است را دانلود كنيد و در گوشي خود نصب كنيد . سپس برنامه اي ديگري در ادامه مطلب با نام HelloCarbide وجود دارد كه بايد آن را هم دانلود كرده و بر روي گوشي خود نصب كنيد .حال بايد فايل مربوط به گوشي خود كه با نام installserver است را در ادامه مطلب دانلود كنيد و اين فايل را به مموري كارت گوشي خود و به پوشه اي با نام دلخواه مانند SIGN انتقال دهيد . ( به عنوان مثال E : SIGN ) كه در اين جا E همان مموري كارت شماست و SIGN  نام پوشه اي با نام دلخواه است كه شما فايل مربوط به گوشي خود يعني installserver را كه در ادامه مطلب دانلود كرده ايد را توسط كامپيوتر و  RAM READER  يا كابل به اين پوشه انتقال داده ايد .
پس فايل هاي دانلودي 3 مورد شد .

1- دانلود نرم افزار Y_Browser و نصب آن بر روي گوشي
2- دانلود نرم افزار HelloCarbide و نصب آن بر روي گوشي
3- دانلود فايل installserver كه در ادامه مطلب براي هر مدل گوشي گذاشته شده است .

نكته مهم اينكه پس از نصب نرم افزار Y_Browser  آيكون اين برنامه در قسمت My Own  گوشي نمي رود و در منوي اصلي پوشه اي با نام Yucca tools ساخته مي شود كه آيكون برنامه Y_Browser در داخل اين پوشه قرار دارد .

حال به داخل پوشه Yucca tools برويد و با انتخاب آيكون برنامه Y_Browser به داخل برنامه برويد . خوب حالا با زدن دكمه منو گوشي به صفحه اصلي گوشي برويد ( به هيچ وجه  از برنامه Y_Browser خارج نشويد و با فشردن كليد منو و رفتن به صفحه اصلي گوشي اين برنامه را به حالت Minimize در بياوريد . )

حال با رفتن به قسمت My Own گوشي ( قسمت برنامه هاي نصبي )  به داخل برنامه HelloCarbide كه آن را از ادامه مطلب دانلود كرديد و بر روي گوشي خود نصب كرديد برويد . پس از ورود به نرم افزار HelloCarbide از منوي Options گزينه اول يعني Menu 1 را انتخاب كنيد

حال در اين قسمت با پيغامي روبرو مي شويد كه شما بايد yes را انتخاب كنيد .

خوب حالا گوشي شما ديگر توانايي باز كردن برنامه هاي نصبي را ندارد . نگران نباشيد در پايان كار با يك بار خاموش و روشن كردن گوشي اين مشكل از بين مي رود . هشدار ما براي اينكه نرم افزار Y_Browser را نبنديد دقيقا به خاطر همين بود كه شما بعد از زدن گزينه YES در نرم افزار HelloCarbide ديگر قادر به اجراي برنامه اي نيستيد و فقط مي توانيد از برنامه هايي كه قبلا آن ها را باز كرده ايد استفاده كنيد كه شما نرم افزار Y_Browser را از قبل باز كرده بوديد . حالا با نگه داشتن دكمه منو گوشي آيكون Y_Browser را مي بينيد كه با انتخاب آن به داخل نرم افزار مي رويد .پس از ورود به محيط اصلي برنامه Y_Browser شما در اين جا چهار درايو همانند درايو هاي كامپيوترتان با نام هاي C و D و E و  Z مي بينيد . ( توصيه مي كنيم به هيچ وجه كاري با درايو هاي D و Z  نداشته باشيد )

درايو C مربوط به حافظه داخلي گوشي شما يعني PHONE MEMORY  و درايو E  همان طور كه گفته شد مربوط به حافظه جانبي شما يعني MEMORY CARD  مي باشد .حالا بايد  به مسيري كه فايل installserver مخصوص به گوشي خود را در آن جا كپي كرده ايد برويد كه ما در اين جا E : SIGN را مثال زده ايم .حال شما بايد توسط جوي استيك گوشي خود درايو E ( مموري كارت ) را انتخاب كرده و به پوشه اي كه فايل مربوط به گوشي خود را در آن جا كپي كرده ايد برويد كه ما در اينجا پوشه SIGN را مثال زديم .

پس از ورود به اين پوشه بايد فايل installserver را مشاهده كنيد .

خوب حالا در پايين نرم افزار Y_Browser در سمت چپ و راست دو گزينه Back  و Option موجود است كه شما بايد گزينه Option  را انتخاب كنيد . با انتخاب گزينه Option  نواري رو به بالا باز مي شود كه شما بايد از اين نوار گزينه دوم يعني EDIT  را انتخاب كنيد . با انتخاب گزينه EDIT  و حركت جوي استيك گوشي به سمت راست دو گزينه ديگر با نام هاي COPY  و PAST  وجود دارد . ( دوستان كپي بردار از سايت موبايل ها دات كام  با اين دو گزينه آشنايي كامل دارند  ) .

خوب حالا با انتخاب گزينه COPY – شما اقدام به كپي فايل installserver مي كنيد . خوب پس از كپي كردن فايل installserver دوباره به صفحه اصلي برنامه Y_Browser برويد . خوب حالا توسط جوي استيك گوشي خود درايو C را انتخاب كرده و مسير  C:\Sys\Bin را طي كنيد .

يعني ابتدا به درايو C رفته و سپس پوشه  Sys رفته

و سپس پوشه Bin را انتخاب كنيد .

( اين پوشه ها بعد از انتخاب گزينه Yes در نرم افزار HelloCarbide قابل دسترسي مي شوند و قبل از اين كار اين پوشه ها مخفي و غير قابل دسترس هستند ) حالا اگر مسير را درست طي كرده باشيد بايد  در اين قسمت فايل هاي زيادي با پسوند Pyd. را ببينيد .

حالا دوباره با انتخاب گزينه Option دوباره به گزينه دوم يعني EDIT برويد اما اين بار بايد گزينه PAST را انتخاب كنيد تا فايل installserver در اين قسمت كپي شود .

حالا با انتخاب گزينه EXIT از برنامه ی ‏Y_Browser ‏ خارج شويد .

حالا يك نفس عميق بكشيد ……. تبريك مي گوييم . شما سد بزرگ ساين را به طور كامل و براي هميشه  از جلوي پاي خود برداشتيد . از اين به بعد مي توانيد  نرم افزارهاي ساين نشده را خيلي راحت و همانند نرم افزارهاي ديگر بر روي گوشي خود نصب كنيد . در واقع كپي كردن فايل  installserver در قسمت  C:\Sys\Bin باعث مي شود كه نياز نرم افزار ها به ساين بر روي گوشي شما از بين برود . شايد باور نكنيد اما براي نوشتن و گرفتن عكس هاي اين مطلب دقيقا يك روز تمام توسط سجاد صفا يكي از مديران سايت موبايل ها دات كام وقت گذاشته شد و اين روش هك را خودم ( سجاد صفا ) بر روي چهار  گوشي n73 و n95 و 3250 و 5700 كه در دسترس بود بدون هيچ مشكلي انجام دادم . جا دارد در پايان  از هكران خارجي كه اين روش را اختراع كردند و آن را در معرض عموم گذاشتند و ما هم آن را با توضيحات و عكس هاي كامل در اختيار شما قرار دايدم تشكر و يادي كنيم .  حالا مي توانيد با خيال راحت به نصب نرم افزار آنتي ويروس kaspersky كه  قبلا در سايت گذاشته شده بود و نياز به ساين داشت بپردازيد . اگر توضيحات خيلي زياد و طولاني شد فقط به خاطر اين بود كه افراد مبتدي و تازه كار با مشكل مواجه نشوند . اين روش ساده ترين و عملي ترين و سريع ترين روش هك گوشي و خلاصي از شر ساين و بدون دخالت كامپيوتر است . حالا هم خيال شما و هم خيال ما از بابت ساين كردن راحت شد . حتما مي پرسيد چرا خيال ما اين طور نيست ؟؟ چون از اين به بعد مي توانيم نرم افزارهايي كه نياز به ساين دارند را هم براي شما عزيران در سايت موبايل ها دات كام قرار دهيم .در پست هاي آتي منتظر نرم افزار كنترل تلويزيون براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم مانند n73 و n95  و 5700 كه قبلا نياز به ساين داشت اما حالا ……….. باشيد .

با تشكر سجاد صفا

دانلود نرم افزار Y_Browser ‏با حجم 256 كيلوبايت

دانلود نرم افزار HelloCarbide با حجم 21 كيلوبايت

————————————————-

دانلود فايل installserver براي گوشي هاي سيمبيان 9.1( Pre-FP1 )

Nokia E60
Nokia E62
Nokia E65
Nokia E70
Nokia N71
Nokia N73 / N73 Music Edition
Nokia N77
Nokia N80
Nokia N91 8GB
Nokia N92
Nokia N93
Nokia N93i

—————————————————–

دانلود فايل install server براي گوشي هاي سيمبيان 9.2( FP1 )

Nokia 5700 XpressMusic
Nokia 6110 Navigator
Nokia 6121 classic
Nokia 6120 classic
Nokia 6124 classic
Nokia 6290
Nokia E90 Communicator
Nokia N76
Nokia N81
Nokia N81 8GB
Nokia N82
Nokia N95 8GB
Nokia N95
Nokia N95-3 NAM

————————————————–

دانلود فايل installserver براي گوشي نوكيا 5500

————————————————–

دانلود فايل installserver براي گوشي نوكيا 3250 ورژن  4.14

دانلود فايل installserver براي گوشي نوكيا 3250 ورژن 4.60

( با وارد كردن كد #0000#* در صفحه اصلي گوشي خود مي توانيد از ورژن نوكيا 3250 خود اطلاع پيدا كنيد )

—————————————————

دانلود فايل installserver براي گوشي نوكيا E50

—————————————————

دانلود فايل installserver براي گوشي E61

—————————————————

پسورد تمامي فايل ها : www.mobileha.com

برچسب ها :